Po 4 latach, Dział Rozwiązań Independent Aftermarket w firmie Continental zorganizował dla swoich przedstawicieli jednodniowy kickoff. Dość długa przerwa w tego typu spotkaniach sprawiła, że do siedziby Continentala w miejscowości Schwalbach pod Frankfurtem licznie przybyli reprezentanci niemieckiego producenta z całego świata – m.in. Japonii, Korei Płd., Australii, Nowej Zelandii, Brazylii, czy też Nigerii. W tym gronie nie mogło zabraknąć także naszej firmy.
Z sentymentem wspominamy czas, kiedy wielokrotnie gościliśmy w Schwalbach w ówczesnej, głównej siedzibie VDO , kiedy to VDO decydowało o kształcie światowego rynku Automotive. Teraz rynek ten kształtuje Continental, o czym mogliśmy się przekonać podczas tegorocznego spotkania. Było ono doskonałą okazją do poznania szeregu nowych produktów Continentala. Uczestnicy zapoznali się z nową linią radioodbiorników , brandowanych logiem Continental, które posiadają, co jest bardzo istotne – system multimedialny na panel środkowy pojazdu z podłączeniem Apple CarPlay, jak i Google. Wyświetlacz dotykowy znany z samochodów osobowych, podłączenie pod kamerę cofania – to wszystko zapewnia maszynom roboczym i pojazdom specjalistycznym
rozwiązanie na miarę XXI wieku .
Kolejną nowością były lampy Continental, opracowane we współpracy ze światowym liderem marką OSRAM. Dedykowane są do pojazdów z dopuszczeniami na drogi publiczne (samochody ciężarowe, dostawcze oraz autokary i autobusy komunikacji miejskiej), jak również do pojazdów off-highway, takich jak wszelkiego rodzaju maszyny robocze. Podczas spotkania odbyła się najlepsza możliwa prezentacja lamp i ich porównanie z europejskimi konkurentami. Dość powiedzieć, że lampy Continental o mocy 2100 lumenów świecą szerzej i mocniej niż 4000 lumenów marek konkurencyjnych. Na koniec omówiono również rozwiązania, które pojawiły się na rynku stosunkowo niedawno, a zyskały już dużą popularność, także w różnych pojazdach na ulicach polskich miast. Należą do nich system ProViu 360 drugiej generacji oraz Wüllhorst AAS-4.0, asystent skrętu w prawo, stworzony przez naszego nowego partnera – firmę Wüllhorst z wykorzystaniem radarów Continental.
Podczas trwającego jeden dzień spotkania, nasz niemiecki partner poprosił dwóch swoich przedstawicieli, by opowiedzieli o prowadzonych z sukcesem działaniach na rynku. Jednym z nich była nasza firma (obok tureckiego Intermobil), reprezentowana przez Krzysztofa Drabczyńskiego – Viceprezesa Automotive. Z dumą więc zaprezentowaliśmy zrealizowane projekty oraz zastosowanie systemów Continental u naszych, licznych partnerów.
Biorąc pod uwagę, niespotykaną dotychczas na taką skalę otwartość Continentala na produkcję nowych rozwiązań, wkrótce możemy spodziewać się wysypu nowości, które zaspokoją potrzeby zarówno rynku on-highway, jak i off-highway.